Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Δώσε στοιχεία...για μένα!

(Ξέρετε, όπως θα διαπιστώσετε πολύ γρήγορα, έχω ένα θεματάκι με τους τίτλους των αναρτήσεών μου! Αν και μπορεί να ασχολούμαι με ένα κείμενο για ώρες, όταν έρθει η ώρα να το τιτλοφορήσω, δεν μπορώ να βρω τις κατάλληλες λέξεις, για να το κάνω! Κάποιες άλλες φορές, βέβαια, τον βάζω από την αρχή και στο τέλος δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχω γράψει! Κουλό, ε; Αυτή είναι απλά μια προειδοποίηση, για να ξέρετε στο μέλλον... Και την βάζω στην αρχή της ανάρτησης, γιατί ταλαιπωρήθηκα πολύ με τον συγκεκριμένο τίτλο!)

Θεωρώ πως επειδή ακόμη είναι η αρχή του ιστολογίου, θα πρέπει να γνωριστούμε καλύτερα. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να γράψω κάτι για μένα. Κάτι πιο...αποκαλυπτικό από τη σύντομη..."περιγραφή" μου στην προηγούμενη ανάρτηση εδώ!

Για να δούμε...

Πρώτον και ίσως σημαντικότερο από όλα, δεν υπάρχει μέρα που να μην ακούσω μουσική. Η μουσική είναι κάτι σαν τον καφέ για μένα. Όπως κάποιοι άλλοι δεν "λειτουργούν" αν δεν έχουν πιει καφέ, έτσι και εγώ χρειάζομαι τη μουσική για να "επιβιώσω" σε αυτόν τον ηλιθιόκοσμο! Μη με παρεξηγήσετε! Ούτε παίζω κάποιο μουσικό όργανο, αλλά ούτε και τραγουδάω. (Εκτός και αν εξαιρέσετε τις αγριοφωνάρες μου μέσα στο σπίτι, όταν είμαι είτε θυμωμένη, είτε πολύ χαρούμενη). Απλά την απολαμβάνω και την αφήνω να γεμίσει κάθε κύτταρο του κορμιού μου.
Όσο για το τι μουσική είναι αυτή... Εμ.. Εδώ υπάρχουν και κάποια όρια! Αν είναι ποπ, δεν την αφήνω καν να εισχωρήσει στο αυτί! Αν πάλι αποτελεί κομμάτι αυτό που λέμε rock (συνήθως alternative χωρίς να είναι απόλυτο αυτό), metal, έντεχνο ή jazz, τότε... οι υπόλοιποι αποκτούν πρόβλημα ακοής, γιατί το έχω στη διαπασών! :Ρ Δεν είναι όμως πάντα απαραίτητο να την ακούω. Αρκεί να έχω τις νότες στο μυαλό μου! Μόνο αυτό.- Τις φέρνω στο προσκήνιο όποτε τις χρειάζομαι(συνήθως όταν μένει από μπαταρία το mp3!) και έτσι κάθε στιγμή ακούω μουσική!
Πάει και το θέμα μουσική, το οποίο ήταν και βασικό!

Χμ... Για να σκεφτώ...

Α! Ακόμη, αν δε θέλετε να λογομαχήσουμε, θα προτιμούσα να μην εξυμνείτε Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία και Θρησκευτικά. Τουλάχιστον όχι σε σχόλια αναρτήσεων μου! ;) Και φυσικά αστειεύομαι! Ο καθένας έχει τις δικές του προτιμήσεις... Και χωρίς δισταγμό μπορείτε να τις εκφράζετε εδώ, χωρίς τον κίνδυνο λογοκρισίας!(Άλλωστε για αυτό δεν έχουμε φραγή των σχολιων)
Καλά καταλάβατε! Πέσατε σε φανατική οπαδό Φυσικής, Μαθηματικών(κυρίως Άλγεβρας), Χημείας και Βιολογίας! Και δε θέλω σχόλια! Έχουμε και εμείς τις αδυναμίες και τις κλίσεις μας... Δε μπορούμε να αντιταθούμε σε αυτές. (Μεταξύ μας, δε θέλουμε κιόλας!). Απλά, αν και σε πολλούς μπορεί να φανεί λίγο παράξενο, δε με ενοχλεί να λύνω ασκήσεις των "θετικών μαθημάτων" και να διαβάζω βιογραφίες επιστημόνων...

Επόμενο; Basketball! Ελληνικιστί Καλαθοσφαίριση.



Αν και μόλις με δει κάποιος, δεν είναι το πρώτο άθλημα που πιστεύει πως κάνω, εμένα εξακολουθεί να μου αρέσει και να περνώ καλά παίζοντας με φίλους και μη! Το όλο ομαδικό πνεύμα είναι κάτι που λείπει από τη ζωή μας πια και αν είσαι τυχερός το συναντάς στα αθλήματα. Αν και υπάρχουν δεκάδες άλλα ομαδικά αθλήματα, πιστεύω πως το μπάσκετ είναι περισσότερο "οργανωτικό". Αλήθεια, δε ξέρω πως να το εξηγήσω, αλλά όταν παίζω μπάσκετ, όλα τα υπόλοιπα σταματούν. Υπάρχει μόνο η ομάδα και η μπάλα. Η αλήθεια είναι πως έχω σακατέψει έναν καρπό, απλά επειδή ξέχασα πως υπήρχα και εγώ ως οντότητα στο γήπεδο, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.. :Ρ

Νομίζω αυτό ήταν το top 3 των αγαπημένων μου ασχολιών... Τώρα για τα υπόλοιπα απλά θα δώσω λέξεις.. Τίποτα παραπάνω...

Εμ... Λογοτεχνικά βιβλία, ποδόσφαιρο, σοκολάτα, γκρίνια, ύπνος, πολύς ύπνος(!), ταξίδια, googlάρισμα...

Η συνέχεια επί των υπόλοιπων αναρτήσεων!

Φιλιά και καλά κουράγια στην εκφυλισμένη κοινωνία μας!

2 σχόλια:

  1. Ελευθερία Σταυριανού17 Ιουλίου 2012 στις 1:34 μ.μ.

    Πόσο θα χρειαστεί να περιμένουμε για μια ανάρτηση από κανένα δηλωμένο λάτρη των Αρχαίων Ελληνικών; Το ξανθόν βομβύκιον ακούει; Δεν είναι ανάγκη να γίνει στα Αρχαία Ελληνικά! Ο τολμών νικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, τι να κάνουμε... Οι "δικοί" σας δεν εκδηλώνονται εύκολα! Αλλά αν θέλετε, κάνω μια συννενόηση, έρχονται ως επισκέπτες παιδιά της θεωρητικής και το κανονίζουμε! Εκτός κι αν θέλετε να φιλοξενηθεί δικό σας κείμενο... Σκεφτείτε το. Μπορείτε να είστε εσείς η τολμών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή