Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Οι ασχολίες ενός μικρού «τσιμπουρακίου»



Και ναι! Επισήμως η πρώτη μου ανάρτηση..θα αναρωτιέστε γιατί 'ξανθό τσιμπούρι' αν και κάποιοι το ξέρουν ή τουλάχιστον μπορούν να φανταστούν. το πρώτο μέλος του ονοματικού συνόλου φανερώνει το χρώμα των μαλλιών μου.(άλλωστε.) Το δεύτερο, γιατί όπως ακριβώς τα τσιμπούρια ενοχλούν τους πάντες (μην σας πω τους άπαντες!), και δεν τους αφήνουν σε ησυχία, έτσι ακριβώς και εγώ..ενοχλώ τους πάντες ιδίως όταν ασχολούνται με κάτι..ε stranger?Γενικά ενοχλώ και ασχολούμαι πολύ με κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους στη ζωή μου που κατέχουν μία ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου! Κάποιοι το έχουν νιώσει πολύ καλά στο πετσί τους..Τι να κάνουμε όμως..Δεν μπορεί εύκολα ένα άνθρωπος να αλλάξει, αν και σας διαβεβαιώ το έχω προσπαθήσει, (όχι με μεγάλη επιτυχία θα έλεγα..) :P ..

Ας αλλάξουμε όμως θέμα..Έτσι για να ξέρετε και λίγα για εμένα είμαι ένα πολύ αγαθό, ευαίσθητο, υπομονετικό και προ πάντων καλό πλάσμα. Μην σας παρασύρει όμως..Φυσικά και κάνω πλάκα..(μεταξύ μας όμως κανα δύο από αυτά ισχύουν..) Γενικά μου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ..άντε και το βόλεϊ..Δεν υπάρχει μέρα που να μην ασχοληθώ με τον αγαπημένο σκύλο και το ποδήλατό μου..Μία άλλη μου ασχολία είναι το διάβασμα..Βέέέβαια..Το λατρεύω..Δεν υπάρχει μέρα στη ζωή μου που να μην έχω διαβάσει ένα περιοδικό, ένα κόμικ, μία πινακίδα στο δρόμο έστω.

Τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου μπορώ να πω ότι είναι ένας πειρασμός.ακόμη και στη δική σας. Σκεφτείτε. Κάθε μέρα έχει να αντιμετωπίσεις πολλούς πειρασμούς..(από μία τούρτα σοκολάτας μέχρι μία βουτιά στα παγωμένα νερά της θάλασσας το καλοκαίρι..) Τι θα διάλεξες; μία τούρτα σοκολάτα ή μία σαλάτα με λιγότερα λιπαρά; Μία βουτιά στη θάλασσα ή δουλειές στο σπίτι, στο γραφείο..Όλα αυτά είναι ένας πειρασμός που σε βάζει σε ένα μεγάλο δίλημμα! Την αναγεννημένη φύση ή τα βασανιστήρια και ο θάνατος, όπως συνέβη στους "ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΥΣ"του Διονύσιου Σολωμού; "μάγεμα η φύσις κι όνειρο στην ομορφιά και χάρη". 'Κάποιος' μου έκανε αυτό το κείμενο να το θυμάμαι για τα καλά(Άθελά μου φυσικά..με πίεσε πολύ και τα κατάφερε..Του χρωστάω πολλά αυτού του'κάποιου'..και όχι μόνο αυτού του κάποιου..) Και να να μου θυμίζει την υπέροχη σχολική χρονιά που περάσαμε μαζί. Και να πως την πατήσατε και σας ξεγέλασα..Αυτή η ανάρτηση έχει τίτλο «Οι ασχολίες ενός μικρού «τσιμπουρακίου», και τα προηγούμενα 4-5 λεπτά δεν αναφέρομαι στον τίτλο. Επομένως βγήκα εκτός θέματος.(ε κυρία Ε.. και κύριε Η...;;;)απαράδεκτο!

Ας συνεχίσω λοιπόν! Μου αρέσει να ακούω μουσική. Όχι ότι και ότι. Έντεχνο, ροκ ελληνικό άντε και με το ζόρι λίγο ξένο ροκ. (λόγο ηχορύπανσης μέσα στο δωμάτιο από τον stranger!) Μου αρέσει πολύ το skateboard αν και δεν ξέρω πολλά κόλπα, αλλά μαθαίνω σιγά σιγά..(προς το παρόν δεν είχαμε κάποιο ατύχημα.) Τέλος τα roller skates.

Αυτά! ελπίζω κάποιοι να είναι λίγο ευχαριστημένοι, να μην έχουν παράπονο και να μας θυμούνται..

Φιλιά και τα ξανά λέμε! Καλά να περνάτε! Ξεκουραστείτε και βλέπουμε τον Σεπτέμβρη. Κάτι θα έχουμε σκεφτεί μέχρι τότε.!


4 σχόλια:

  1. Εκτός θέματος;;; Δε θα μπορούσες να είσαι πιο εντός! Λόγος που βουίζει "ξανθό βομβύκιο"... από το κόμμα μέχρι το (αγγλικό) ερωτηματικό!! Σωστά, ξανθομπάμπουρα;
    Υ.Γ.: Πολύ μ' αρέσει το παρασκήνιο του μπλογκ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ σωστα!αν και οι καλές/κακές συνήθειές μου δεν κόβονται ποτέ!άλλωστε "με όποιον δάσκαλο καθίσεις..σωστά κ. Φτέρη;(???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προσθέσω και εγώ κάτι! Μην τολμήσετε ΠΟΤΕ να κάνετε κάποια δουλειά, να ξεκουραστείτε, να χαλαρώσετε ή..οτιδήποτε(!) μπροστά στο "Ξανθό Τσιμπούρι"! Γιατί; Μα, ρωτάτε; Απλά, απλούστατα, ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ! Μιλάει συνεχώς, όταν προσπαθείς να συγκεντρωθείς, έρχεται να σε πειράξει και θυμάται τα πιο ΑΣΧΕΤΑ πράγματα όταν εσύ θες να κοιμηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες, ξανθομπάμπουρα, στον ιστόκοσμο... Αναμένουμε να μας τυλίξεις στον ιστό σου με τις ζουμερές και "απαράδεκτες" αναρτήσεις σου. Η' (μια και κουόταρες τον Σόλωμο), να "ξαναφέξεις πάλι, αστοπελέκι μου καλό... " (θα σου πεί η κ. Φτέρη...)
    Εμ, ξέχασες και το σύμπαντες και το απαξάπαντες πιο πάνω... Μην έπαναληφθεί... Απαράδεκτο...

    "Πολυξένη" (ek του stranger). Δυο είναι οι λύσεις. φίμωμα ή παγωτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή